zondag 11 augustus 2013

Fort Lauderdale Beach

Hotel: Ocean Sky Resort $ 86,-/ € 67,70



Om 8:15 zitten we op het terras van Dunkin Donuts voor een ontbijt. Naast ons zit een oudere meneer die per ongeluk zijn koffie laat omvallen en z'n donut op de grond. Ik geeft hem wat servetten en ik bied hem aan even nieuwe te halen, omdat hij met een stok loopt en onder de koffie zit. Binnen leg ik uit dat de koffie gevallen is en ontvang gratis nieuwe koffie voor deze meneer, de donut moet natuurlijk wel betaald worden. Als ik terug kom zegt hij tegen mij, als m'n moeder dit had gezien dan had ze me niet meegenomen! Ik moet er heel hard om lachen, wat een humor zo vroeg op de ochtend. Milan neemt een bagel met creamcheese en een cola (thuis mag het echt niet, maar ze hebben geen melk, dus vooruit maar!!!) Roy neemt één of ander koffie- en een rozijnenbroodje en ik neem een bruine bagel met creamcheese met thee. Dit alles voor nog geen $ 10,--/ € 7,50 en het smaakt ons goed.




We hebben al sportkleding aan en terug in het hotel gaan we door naar de gym, waar we de zojuist opgegeten calorieën er weer af sporten. Na het sporten kiezen we een ligbedje uit tussen het zwembad en het strand. Ik lees heerlijk m'n boek van 'De Dinsdagvrouwen' uit. Het boek is een absolute aanrader. Naomi is er ook bij via facetime. We zwemmen veel, zowel in het zwembad als in de zee. De golven zijn hoog vandaag, je hoeft er niet ver in te lopen of ze gaan al helemaal over je heen. 






ja, ja, Naomi is er ook bij!


facetimen met Naomi en Charlie

Aan het eind van middag gaan we nog even naar een een klein winkelcentrum vlakbij het hotel. Hier is een Marschall en Target. Ik koop bij de Target vooral make-up. Mijn favoriete lippenstift kost in Nederland € 15,99 en hier $ 8,49. Daarnaast slaag ik goed voor een sportshirt en -broek. Samen kopen we nog een aantal cadeautjes voor de thuisblijvers. 

Aan het begin van de avond eten we in het restaurant van het hotel. Roy en ik nemen een wrap en Milan een pizza-hawai. Milan geeft aan het Amerikaanse voedsel na 3 weken wel behoorlijk zat te zijn en verlangt nu wel naar aardappelen, groente en een gehaktbal. Na het eten loggen we in bij British Airways waar we de stoelen reserveren voor de terugreis. 

De laatste hele dag zit er (helaas) alweer op!! Alle 20 dagen zijn voorbij gevlogen. Heel toepasselijk is 'times flies when you're having fun', want we hebben ontzettend veel fun en sun gehad!! Het weer was boven verwachting, weinig regen/onweersbuien, het was minder vochtig en warm (gemiddeld 31 C) als de andere keren in juli/augustus.

We hopen morgen nog bij het zwembad/strand te kunnen blijven tot ongeveer 16:00 uur, dan gaan we naar het vliegveld van Miami, dat op 50 minuten rijden ligt. De auto inleveren en met het treintje naar het vliegveld. De vlucht van Miami naar Londen vertrekt om 20:45 uur  (02:45 NL). We landen in Londen om 10:00 uur (11:00 uur NL) en stijgen weer op om 11:45 uur (12:45 NL) opnieuw op te stijgen en om 14:05 uur in Amsterdam weer aan de grond te staan. 

Iedereen bedankt voor het meelezen en de leuke en lieve reacties via e-mail, facebook en het blog! Liefs, Roy, Jolanda en Milan xx.

3 opmerkingen:

  1. Nog 1 nachtjeeeeeeeee xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja,ja kids dat gaat zeker heel snel voorbij ,vooral als je het naar de zin hebt .en ook voor mij het is een goede oefening geweest want het type gaat niet zo snel ik wens jullie een fijne reis en zie jullie thuis weer dus tot dinsdag oma

    BeantwoordenVerwijderen