woensdag 7 augustus 2013

Key West

Hotel: Paradise Inn $ 232,-/ € 179,-

Vandaag is een relaxdag. Eigenlijk wel een beetje saai t.o.v. de andere dagen, maar wij vinden het heerlijk. Om exact 7:00 uur gaat mijn telefoon, het is een onbekend nummer... daar worden we niet blij van.... de hele week gaat de telefoon 's morgens, dus nu neem ik maar op!! Het is één of andere veilingsite en ik heb geen flauw idee hoe ze aan m'n nummer komen, want ik sta natuurlijk in het bel-me-niet-register!!!

Een kwartier later hoor ik Milan praten met Naomi over facetime. Ik blijf nog een half uurtje liggen en lees wat op de Ipad en in mijn boek. Tegen 8:00 uur ga ik samen met Milan naar de lobby (het gebouw achter Milan op de foto) om ontbijt te halen. We schenken verse jus, koffie, thee en melk in en maken geroosterd brood en bagels. We dekken de tafel en maken Roy wakker. Onder het eten praten we gezellig met Naomi.


We nemen de tijd vanmorgen en zitten een tijdje op 'ons terras'. De zon staat weer hoog aan de hemel en roept ons naar het strand, tegen 11:00 uur gaan we op weg naar Smarthers Beach. We parkeren de auto en sjouwen onze walmart stoeltjes het warme zand op. Milan kiest een fijn plekje dicht bij zee. Ik ga weer verder in mijn boek, terwijl de mannen samen een balletje gooien.






Na een paar uur is Milan het zat. We stappen, eigenlijk klimmen, in de auto en rijden naar een supermarkt en halen broodjes en drinken. Naast deze supermarkt zit een Sears, ook hier lopen we even doorheen om voornamelijk af te koelen in de airco gekoelde ruimtes. 

Terug in het hotel eten we de broodjes op en dompelen we nog even onder in het zwembad. Milan geeft aan dat hij graag naar Duval Street wil, dus na het douchen gaan we op pad. Vandaag lopen we niet richting Mallory Square, maar naar het meest zuidelijke puntje van de USA. We zijn hier de afgelopen twee jaar wel langsgereden en gefietst, maar was het hier altijd druk en stond er wel een rij van een half uur voor een fotomomentje. Nu staan er maar 3 gezinnen voor ons. Milan vindt het ook wel leuk om samen op de foto te gaan. Een Belg achter ons heeft de eer om ons vast te leggen!






Als we het Most Southern Point hebben bezocht lopen we Duval Street weer in. Roy maakt nog wat foto's en Milan en ik lopen wat winkeltjes in en uit. Als we halverwege Duval Street is het al 20:30 uur en besluiten we terug te gaan naar het hotel. In eten hebben we niet zo heel veel trek, dit komt omdat we aan het eind van de middag nog broodjes gegeten hebben. Vlakbij het hotel in Duval Street halen we 5 pizzapunten, die we 5 minuten later op ons riante terras opeten. Daarna nemen we nog een afkoelende duik in ons 'privé' zwembad!! Nu liggen we lekker op bed naar de tv te kijken en ondertussen schrijf ik het blog.  Morgen de laatste hele dag Key West. Life is good!!




@Naomi, nog 5 nachtjes!!! xx

3 opmerkingen:

  1. ja,ja Naomi teld echt de daen af zij kan niet wachten ,verder zie ik dat jullie je weer best vermaken super foto,s en een goed verslag ,tot morgen oma ps Milan kijk je uit anders word je ook een indiaan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En Milan hoe fiets de fiets die op de foto staat. :)
    Gr. Esther :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo allemaal,
    Wat worden jullie bruin zeg! En wat een fantastische foto's staan er weer op, zo genieten wij met z'n allen ook mee van jullie vakantie.
    En het lijkt allemaal zo snel te gaan, de dagen vliegen voorbij in jullie blogs. Have fun!

    Groetjes
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen